Loader Logo

Frucon² and Lipault ontvangen graag uw vragen en opmerkingen!

Neem contact met ons op via e-mail:

Neem contact met ons op via e-mail:

Contact opnemen met de Klantendienst

Kantooruren:
Maandag-vrijdag: 08.15 u. tot 12 u. - 13.00 u. tot 17.30 u. (GMT+1)
Gelieve het bestelnummer of accountnummer te vermelden dat je bij je bestelling kreeg.

FAQ :
V: Kan ik een product bestellen dat online niet aangeboden wordt?
A: Nee, niet op dit moment.
V: Wanneer komt mijn bestelling aan?
A: Log in bij het account center om het traceernummer van de verzender te bekijken.
V: Hoe stuur ik mijn koffer terug?
A: Ga naar Verzenden en terugsturen voor gedetailleerde instructies.

We raden u aan om uw bagage te laten herstellen bij een erkend herstelcentrum, want alleen zij zijn in staat om uw bagage met zorg te behandelen. Zelfs als diverse herstelcentra uw bagage kunnen herstellen, zullen alleen de erkende herstelcentra kunnen overgaan tot de herstellingen in rekening genomen door de garantie.

Om uw bagage te laten herstellen, moet u zich wenden naar het verkooppunt waar u uw bagage gekocht heeft of bij gebrek hieraan naar een ander verkooppunt van ons merk. De bagage zal verzonden worden naar onze dienst na verkoop voor herstelling. Om een verkooppunt te zoeken, kan u hier klikken.

Neem contact met ons op via e-mail: